Alla inlägg den 21 februari 2011

Av lokatta - 21 februari 2011 14:55

Det har snöat precis hela dagen idag suck!! trisst å dubbel trist.Trött på den här vintern nu vill ha VÅÅÅÅÅÅR...Har kanske åkt på ögoninflammation eller va tusan de nu är är då röd på vit ögona...uu nu är jg kissnödig oxå typiskt får hålla mig tills jag skrivit klart så enkelt är det. Hoppas kidsen inte är allt för trötta när jg hämtar dom vet då exakt vad jg ska göra för mat idag iaf för ovanlighetens skull..men bara för det så finns säkert inte alla ingredienser hemma  men iof så krävs det ju inte så mkt heller..F-n nu börjar jag bli prickig igen suck!!!är de inte de ena så är de det andra=/..Ett plus inaf 20 min kvar av denna arbetsdag wiiiieeee!!!!Synd bara inte min plutt är hemma.....Nu blir det inget mer skrivet!!!!Kraaaam

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards