Alla inlägg den 18 februari 2011

Av lokatta - 18 februari 2011 10:42

ÄNTLIGEN fredag såå underbart å va ledig de här stackars dagarna men det ger mig dåligt samvete oxå finns ju hur mycket som helst å göra där hemma suck!!!känns som atyt jag aldrig får ngt gjort på kvällarna efter att man kommit hem från jobbet så orkar man ju ingenting mer än det nödvändigaste.Naddis kommer inte hem idag hon kommer på söndag jag å hennes pappa har bytt helg eftersom han ska jobba nästa...Nadja å hennes far var förresten å hälsade på igår...skojigt=)=)mammas posa=).Fick hem en sjuk älskling igår,stackarn  .Jag är inte heller 100% frisk ifrån min förkylning kär jag ju knappast blir heller,på morgonen när jg vaknar så är mina ögon alldeles igen klistrade funderar på om jag fått ögon inflamation elle ngt.Usch nu är jg hungrig ska gå å käka lite....må så gott!!!!

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards