Alla inlägg den 20 februari 2011

Av lokatta - 20 februari 2011 22:20

Ska försöka få ner några rader här innan läggdax.Har precis pratat med kärleken som befinner sig i skellefteå på väg mot Finland.Tomt utan honom nu han åkte tidigt i morse och kommer hem på fredag.Stor snuttan kom hem idag  ,gissa om jag längtat!!!.Nu ska hon vara här till nästa söndag jg å hennes pappa har ju bytt helg eftersom han ska jobba nästa.....Måndag i morgon igen då med allt vad det innebär,promenerande runt halva säter..tidiga morgonar för barnen...men men jobba måste man ju hur det än är...Bägge töserna sover inne hos mamma i natt, så mysigt...hoppas hoppas Isa sover hela natten.valpen ligger i soffan suck men han lär väl förflytta sej till sängen nu vart det ännu mera suck..tycker han kan ligga på golvet som Hero..får köpa en hundbädd åt honom få se om han vill ligga i den.

Städade klart Naddis rum idag iaf känns skönt=),får se hur länge det får va fint=).

Just nu längtar jag efter min man's varma famn å krypa in i..sååå underbart finns ingen mysigare plats  .Svärmor å Lennart har varit här i helgen dom har varit till svärmor's lght å satt upp gardiner å grejat..nästa helg så går flytt lasset...Jag var helt däckad igår pga förkylningen sov hela dagen inprincip hade INGEN ork alls i kroppen..men känner mig bättre idag som tur är...Min love är oxå förkyld å så är han hes,stackars min snutteplutt...massor med kramar till honom....Nu ropar Isa lite inne ifrån sängen..hmm!!får se om hon aomnar om av sej sj eller om hon vill ha välling för å kunna somna om....Nu blev det tyst får se då....Nähä nu blir det inte mer skrivet för denna gång märker att det blev en hel del iaf trots allt....OJ!!NU Börjar hon gny lite igen men det är absolut inte hunger skrik men hon brukar inte kunna somna om förens hon fått välling men det är olika.....Nåja nu skriver jag inte mer idag....Tjingeling!!!!!  

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards