Alla inlägg den 29 januari 2011

Av lokatta - 29 januari 2011 17:33

Lördagkväll å jag känner mig trött å seg blev för mkt av det goda igår å för lite sömn hehe.Var på Dalarasten med Tess igår Wild bops spelade,va väl så där kul.Ont i benen som vanligt.Rammlade ett x antal ggr typiskt mig.Skyller på stövlarna haha,undrar hur många som såg mej som känner igen mej?!får jg veta på jobbet på måndag isf.Roger bollen kom hit igår oxå efter att vi smsat med han,vi sa ju inte att han skulle komma hit utan han kunde komma till Dalarasten men han kom hit..ÅÅÅå nu kliar det i mitt öra ska gå ner å ta en tops sååå skönt å klia sej när det kliar haha..Intressant fakta...OR NOT!!!! Tess åkte hem i två tiden idag hon verkade mkt piggare än mig iof hon kanske inte blev så beruskad igår som jg...hon ka säkert fortsätta ikväll tyckte det lät så att hon skulle hem till en kompis å att dom ev skulle ut.Att hon bara orkar....Nu ska jag gå ner å hålla Älsklingen å Alice sällskap....Puzzzz

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards