Alla inlägg den 16 januari 2011

Av lokatta - 16 januari 2011 11:23

Så var det söndag igen,vart tog fredag å lördag vägen då??

igår var vi till Örebro å uträttade lite ärenden sen var vi till Lindesberg å hälsade på några som vi känner hade Tyson med oss oxå,fick han busa av sej med deras hundar Nova å Nemo Rottweilers...dom hade jätte skoj tillsammans.Snacka om att mattes Hero'gubbe va sur när vi åkte igår,han hade ju oxå velat förlja med ju..men hafde inte vart så kul för honom då hade ju han fått sitta i bilen ehla tiden eftersom att han inte går ihop med andra hundar..fast iof Nemo är ju kastrerad..hmm!!jaja...

Planer inför dagen,inte många vara hemma å pyssla..Har fortfarande morgonrocken på mej hihi,älskar gå runt  slöa i den slippa klä på sej på en gång finns ju dom som hoppar i kläderna  de första dom gör när dom fått över benen över sängkanten....hmm!Not me!!...Nu vet jag inte om jag kommer på ngt mer å skriva....Måm så g ott!!pussar till min älskling   å kramar till mina små flickor  

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards