Alla inlägg den 14 januari 2011

Av lokatta - 14 januari 2011 14:23

Skönt med fredag då är veckan slut å man är ledig ett par dagar..synd bara att ledigheten går så fort..Fredagen är ngt man ser framemot varje måndag,då börjar nedräkningen till denna magiska veckodag=).Fredag är ju en dag alla gillar=).Men jag ogillar denna dag oxå varannan vecka iaf,dom fredagarna min stor snutta Nadja ska åka till sin pappa de är de värsta fredagarna för mig..Blir såååå tomt!!det är riktigt jobbigt..men det brukar gå över lite när några dagar har passerat..Mamma älskar dig Nadja!!..Nu kom min snuffsa upp å frågadeom jg vill komma ner å äta mat nu,blir pizza=).Får väl göra som hon säger då=)...

Förresten måste bara  berätta vad alice har gjort hon har lyckats sätta fast en pärla på sin tand får försöka lirka bort den i helgen annars får vi kontakta tandis nästa  vecka....Nu blire inge mer skrivet för idag....CIAO!!

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards