Alla inlägg den 24 januari 2011

Av lokatta - 24 januari 2011 10:13

Länge sen jg skrev jag vet,har blivit dålig på å blogga nu varför vet jag inte.

Helgen har varit bra hade middag tårtkalas för älsklingen i lördags han fyllde 41,svärfar å hans fru kom=)....Nu sitter jag på jobbet ska snart gå å städa lite..efter klockan tolv ska jag å en kollega gå å simma,friskvårds timme=)..ska bli skönt=).

Har gett mig faan på det nu att jag ska FÖRSÖKA gå ner i vikt hoppas jag lyckas..inga sötsaker i veckorna och inget ätnade efter klockan 18..på helgerna blir det väl lite fusk hihi..Gjorde första tränings passet med min magtränare igår hoppas bara att det håller i sej så jag fortsätter träna med den varje/varannan dag=).Hade ett sånt j-vla sug efter smörgås igår kväll men jg klarade av det...åt nudlar vid halv sex sedan två morötter i åtta tiden sen inget mer....Inte så kallt ute nu på nollan i morse när jg gick upp...Naddis krånglade väl lite när vi skulle gå i morse men det gick över snabbt som tur är...Hoppas min älskling får ngt besked denna vecka håller tummarna för honom....

Nu färdig skrivet för idag...tack älskling för igår,du är såå underbar  ...

Massa kramar till mina små änglar,mamma älskar er....

CIAO!!!!

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards