Alla inlägg den 27 januari 2011

Av lokatta - 27 januari 2011 20:10

Sitter man här en stund då,hjärtat sitter å tittar på hockey...VAD ANNARS??!!!kidsen sover..måste gå å stänga av en kran som står å droppar annars blir jag galen....tänk att man kan bli så störd av  en droppade kran fast det var ingen kran det var duschen som droppade...Ååååå Tyson ligger å släpper sej luktar AS kan jag säga..huuu!!!..ska träna lite strax men först blir det ett bloss å ett äpple..tror det blir tidigt i säng  för mig ikväll känns då så...I morgon ska mammas snutta till pappa igen då *snyft* det värker i mitt hjärta när jg tänker på det...hoppas veckan går fort så jag får hem min gumma igen  . Syster yster kommer i morrn så vi sk umgås lite  .Hehe skoj med alla dessa smileys=)..Känner mig lite små frusen känne rlite sug i magen oxå ska gå ner å ta ett bloss sen äta ett äpple....

Kommer inte på ngt mer å skriva nu faktiskt....Må så gott alla mina läsare..var rädda om er!!

Miljoner kramar till min underbara familj ni är solen i mitt liv  

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards