Alla inlägg den 30 december 2009

Av lokatta - 30 december 2009 20:10

nu var det välldigt länge sedan jg skrev ngt känner jag.julen har varit bra, den firades med  hela familjen plus svärmor å hennes sambo...känns skönt på sitt sätt att det är över.i morrn är det nyårs afton,vi har inget planerat mer än att äta ngt gott  .

vi har hafft besök av alice's kusiner å faster dom kom igår och åkte idag..riktigt skoj...va in till borlänge en sväng köpte två toppar,en vit å en lila...den lila är lite längre så den ska jg nog kunna ha till leggings.

mannen sitter å tittar på hockey...inte såå intressant tycker jg,kan man lika gärna fördriva lite tid här..har tvätt å hänga oxå...

va å klippte mig igår.tog bort det som va slitet..det va en del...

måste komma igång å röra mer på mig nästa år hehe å låta bli å äta skräp hehe..måste ner till min vikt..hihi...nu kommer jg inte på ngt mer å skriva..gott slut å gott nytt år

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards