Alla inlägg den 14 december 2009

Av lokatta - 14 december 2009 10:57

Nadja på dagis Alice sover mamma surfar...HMM!!LITE kallt ute typ 2-3minus..men jag vill ha mer snö,e LITE vitt på backen.Inga planer alls inför denna dag.Man tänker att man ska göra så mkt men hälften blir gjort..*suck*.Vet iaf vad jag ska laga för mat idag,röd köttfärs gryta  ,antingen med ris eller potatis till..telefon ringde 07:30 i morse blev lite fundersam e inte van vid samtal vid den tidpunkten.Det var från Nadjas dagis hon skulle ha med sej badkläder.

Köpte en skraplott idag på skoj...å jag vann wiiiiii  ¨.Fick se sen att jag hade skrapat me en enkrona med mitt födelseår på,turkrona  .

Usch nu blev jag hungrig..men ska inte laga mat än.Får gå ner å ta ngt så magen blir nöjd.Ska se om lillstumpan inte vaknar snart oxå,food time for her.

Miss my darling  .Tiden rinner iväg står inte på förens vi varit gifta i ett år.Är så lycklig tillsammans med denna man.Han är speciell...Min snuffsis...

Magen skriker ge mig maaaaaat.....får väl gå å tanka den då....


Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards