Alla inlägg den 15 december 2009

Av lokatta - 15 december 2009 15:36

idag har vi massor med snö..wiiiiiee  .Jag lagar världens hemskaste mat,Nadja äter sällan det jag lagat.Tyckte själv att jag gjort god mat idag,fisk i ugn påhittat recept..men INTE hon.Kanske är så att jg gör vidrig mat,min stackars make kanske bara säger att han gillar det jag lagar för husfridens skull liksom..Hmm!Jaja hon får vara hungrig blir då inge pepparkaks bak förens hon har ätit upp maten så enkelt är det.

Har världens suraste tjej som ligger i sitt gym å tittar,,bara för det så vart hon tyst hihi(peppar peppar).Ska snart ta mig en dusch å tvätta håret,det är så skitigt så det står av sej självt haha ne då så illa är det väl inte  .

Nu ligger Alice å tittar på figurerna i sitt gym  ¨,å så jollrar hon emellanåt..såå sött...Stora syster vet jag inte vad hon gör,jaa inte äter hon mat iaf.

Ringde å pratade med min faster idag och tackade för julkortet dom skickat.

Längtar efter min älskling  men är juh onsdag i morrn så inte så många dagar kvar tills han kommer hem...Ooopps!!nu glömde jag bort att jag höll på å skriva hihi..såå där blire när man snackar med folk på msn...Men nu ska jag hoppa in i duschen....

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards