Alla inlägg den 9 december 2009

Av lokatta - 9 december 2009 10:42

grått grått grått...va till börlääänge igår shoppade väl lite,men blev lite besviken när jg inte hittade allt jg ville men men...när jg kom hem hade min make gjort dillstuvad potatis å  isterband...mums..han hade tänt ljus på trappan oxå såå myyysigt...en överraskning på bordet,,jätte gullig blombukett..åå han är föör goo min underbara man...älskar dig..  ...han hjälpte mig å sätta upp gardiner i det stora fönstret svårt å klara det på egen hand.resterande  satte jg upp själv.

idag har jg börjat lägga på dukar,såå fint med rött  .ska snart hoppa in i duschen,sen klä på mig å alice sen ta hästen å gå på en promenix..sen in å fortsätta pyssla lite,om inget annat inträffar..

för övrigt har jag inga planer inför denna dag,mer än å väänta på min man hihi..

ååå måste bara skriva det, alice va såå duktig igår när vi var till borlänge gav inte många ljud ifrån sejj sov mest..mamma's gosigumma..ligger på min arm  .ska väl göra slag i saken här nu å påbörja dagen på riktigt....

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards