Alla inlägg den 17 december 2009

Av lokatta - 17 december 2009 10:44

Saknar dej saknar dej saknar dej min underbara man..Vill att du ska komma hem nuuuu  ,vill gosa in mig i din varma famn..mm..Men han kommer när han kommer så är det ju..Är ju gift med en chaffis:),den underbaraste som finns oxå.

I morrn kommer min pappa å hans sambo,kul=O),just det ja måste komma ihåg å ta fram kött ikväll...faan de luktar mjölk av mig.Måste gå å byta kupor i bh:n...Sååå då va det gjort.

Idag ska jag göra plättar..MÅSTE en viss dam tycka om,annars lägger jag ner detta med matlagning...Ute snöar det å snöar å snöar..Jippie!!va närmare minus tio i morse.

Gumman sover än,som vanligt efter promenaderna.Ska gå ner sen å se om hon vaknar å vill ha lite mat.

Känner mig pigg å utvilad idag gick å la mig tidigt igår,skönt ibland.

usch mitt hår känns mystiskt vet inte om det beror på att det är kallt eller vad det är..Fick se kort idag på min kompis hårförlängning idag,före å efter bilder...Riktigt tjusigt..häfftiga e att hon gjort det på sej sj.Mmmm...få se då när jag ska Förlänga .Näää nu får det vara färdigskrivet för idag...



Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards