Alla inlägg under oktober 2009

Av lokatta - 19 oktober 2009 10:15

Har man hamnat framför burken igen..Har varit me Nadja till dagis å Alice sover. Min älskade åkte tidigt i morse=o(,j-vla helger å gå fort..Pysslade lite ute på gården igår sen var vi till Falun å handlade.Annars har vi bara umgåts å hafft det mysit.Kl 17 ska jag på utvecklingssamtal på Nadjas dagis,annars har jag inga planer mer än att längta till slutet av veckan då min älskade kommer hem igen(förhoppningsvis).Ska ha en mysig vecka med barnen=o).Kanske skulle svärmor komma ngn dag i veckan oxå=o).

Attans nu bidde man hungrig oxå..hmm!!Tidigt...Ska gå ner å se om inte lill stumpan vill vakna snart.

Kraam

 

 

Av lokatta - 16 oktober 2009 11:06

grått trist å regnigt,men man har väl inget annat å vänta sej heller tur inte snön kommit  här iaf.

ska ge mig ut å gå strax men gruvsamt på ngt vis.lillgumman äter för fulla muggar hihi.

idag kommer resten av familjen hem å lyser upp tillvaron wiiiii... i morrn kommer kamske svärmor å hennes sambo...skoj...nu ska jg gö slag i saken å traska ut.......

Av lokatta - 15 oktober 2009 20:17

sitter åter här,har en tös i min famn som har rosa får på sin pyjamas hon käkar lite ska väl sova sen typ när hon bajsat 2-3ggr...då sk mamma ta en dusch.vi ´har varit ute på långpromenad jg,alice.hero och lisa..blev nog en mil fram å tebax vi gick till ett ställe som heter dalkarlsnäs riktigt sköönt å gå känndes i vissa kropps delar efteråt.

annars har vi inte gjort så mkt bara tagit de easy å myst.

inte långt kvar nu tills min familj är samlad ska bli såå underbart.hoppas helgen går långsamt.men är väl som vanligt swiss säger de så är den borta.

nu ska jg lägga damen om hon nu vill förstås...

kram

Av lokatta - 14 oktober 2009 17:57

idag har jg fått en hel del gjort faktiskt,känns skönt så nu är man lite små trött...va ut till bvc idag  å vår lilla ängel har gått upp i vikt å växt ngn cm.nu ligger hon å vilar i min famn ska sätta på henne pyjamasen om ett tag.

vädret har varit strålande men kyligt,vi promenerade ut till bvc å tebax..jätte skönt.

min älskling kommer inte hem i morrn..snyft...han får inte sitt lass förens i morrn förmiddag..men på fredag kommer han.

just nu sitter jg å funderar på om jg ska bjuda hit ngn väninna..men näää rätt skönt å va sj oxå slippa underhålla hehe.

ska gå ner å göra en cappucino å ta en banan...

får se vad morgondagen har att erbjuda..



Av lokatta - 13 oktober 2009 17:57

sitter som vanligt med en tös i min famn...idag har hon varit extra mammig,har bara velat bli runt buren.så fort jg lagt ner henne i hennes korg så har hon skrikit.kall men vacker dag har har vi hafft, vi kom iväg till blge igår strosade runt på kupolen några tim innan vi tog bussen hem.träffade tess oxå.lill gumman sov precis hela tiden..

får ingenting gjort här hemma överhuvudtaget känns det som  suck..all tid går till alice spec nu när hon inte kan  ligga i sin korg utan måste bäras runt.trodde hon somnat ett tag så jg började plocka lite i nadjas rum,men det var en liten tös som inte tyckte det var ngn bra ide.hoppas på att få chansen i morrn å få ngt gjort efter att vi varit till bvc.

saknar min älskling,onsdag i morrn iaf..hoppas den går fort.längtar efter honom på många vis,hans närhet å värme..längtar efter att få känna honom inuti mig..mmmm..blir alldeles varm...

han bakade en underbar äppelkaka i helgen..mmm det var verkligen gjord av kärlek..hoppas på fler sådana..

nu ska vi gå ner å ge små krypen mat sen får vi se.....

kram

Av lokatta - 12 oktober 2009 09:49

the king   time å skriva några rader igen då..sitter här med världens sötaste alice,hon sover såå sött i mammas famn så å lyssnar på the king of rock'n roll..resten av familine är ute på jobb å hos sin pappsi..såå det är ensamt..räknar dagarna tills de är hemma igen..sk snart ta en dusch å svida om sk vandra ner till byn å handla lite..sk vart till blge å ev shoppat...känner mig olustig varför vet jg ej... måste byta ringsignal på hemtelfon blir galen på den vi har,inte bara jg har en hund oxå som börjar gnessa så fort de ringer å man inte svarar...

åååå ser ut som att solen kikar fram lite...härligt..annars är det typiskt höstväder......

nu ska jag byta kläder på tösen sen gö ngt åt mig själv...



Av lokatta - 7 oktober 2009 22:09

sitter här å kör pekfinger vallsen hehe min andra arm är upptagen av en liten donna.ska snart krypa till kojs ska bli skönt ska nog bläddra lite i ngn tidning innan jg sluter mina blå...idag har vi varit med stora syster till dagis sedan var vi ner til mitt jobb å hälsade på dom ringde efter mig igår å frågade om jg inte kunnde komma ner...

blir matt på folk som lovar saker  sen kan dom inte stå för det dom lovat..morr..jaja  jg tänker då inte va den som hör av  mig tänker inte va till lags..

nu blire bara små bokstäver hehe....men man ska nog fatta iaf vad jg skrivit...i morrn kommer kanske min make hem..jaa jag skriver k.a.n.s.k.e ingen ide å hoppas för mkt  man blir bara besviken...

godnatt......


Av lokatta - 6 oktober 2009 11:31

Tisdag idag då..vackert väder men kallt..Har varit ute å promenerat lite..Nu sover lill tösen å stor tösen tittar på barn program får juh det å låta som om hon inte gör annat ju..Men hon tittade inget i morse.Vi sov ganska länge idag..Skönt!Men jag kännde mig suuper trött ändå när jg slog upp ögonen.Men nu känns det bättre.Har inga planer inför denna dag ganska skönt på sitt sätt å bara ta det lugnt.

Ska gå in på Interflora å se ut ngn fin bukett å skicka till min morfar han fyller 90 i helgen..Men det är inte det lättaste å hitta en ..Blir galen snart!!!hehe..Men det löser sej..Avslutar mitt skrivande för denna gång..


Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards