Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av lokatta - 1 oktober 2009 18:15

Nu är det torsdagkväll och det innebär att min älskade kommer hem snart=).

Letar febrilt efter min svarta långkjol men den verkar totalt väck,kankse försvann den i flytten har inte sett den på länge.har inte varit aktuellt å leta efter den heller...har käkat plättar idag hihi riktig barnmat men det är ju torsdag å då ska det juh va gräddning.Just nu ligger gullungen å sover..Vi ska snart gå ner å sätta på lite kaffe har faktiskt inte blivit så¨många koppar denna vecka.

Huuga va kyligt det är ute,i morse när vi klev upp var det bara 1 plus grad brrr...KANSKE blir tidig vinter i år..

I morgon är det begravning klockan 10..lite nervös har aldrig varit på en sådan.Glad jag har min make vid min sida.Nadja ska inte va med tycker hon är för liten för att gå på en begravning hon får vara på dagis så länge.Men Alice måste följa.

Nää nu blir det inget mer skrivet idag...Må så gott alla..Får se om jag orkar skriva ngt i morrn..Annars ösnkar jag en trevlig helg..På lördag kommer svärfar å hans fru på besök..kul=)

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards