Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av lokatta - 25 oktober 2009 21:10

sitter med någon i min famn som skriker värre än värst hennes namn är alice..kan inte fatta vad det är för fel hon har tillgång till mat å hon är torr i blöjan..nu är det riktigt kämpigt här..ska prova å lägga henne...Nuuu sover stumpilumpan.Okej efter att jg skrev detta så vaknade hon igen å igen..Maken ringde oxå han har vart å tränat hockey ikväll sen tänkte han åka å lasta väl framme så visade det sej att nyckeln som han hadde inte passade..OTUR!!

Igår upplevde jag ngt underbart  som jag inte upplevt på en månad..Jag och min underbara make älskade för första gången efter förlossningen.va som att missta oskulden igen hihi...Nu ska jag snart krypa till kojs å drömma om mannen på vägarna(min make så klart;)).Kanske men bara kanske ska åka å hälsa på morsan i morrn...Nu blire natti natti

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards