Alla inlägg den 22 november 2011

Av lokatta - 22 november 2011 17:55

Trött å seg som f-n har jag varit precis hela dagen suck!!har inte hittat nyckeln heller så dom får byta lås..suck!!jaja sånt som händer men inte kul..Måste komma ihåg att alltid ha nyckeln på knippan sen.

Nu sitter jag å slappar lite tuggar tuggummi me för den delen haha..Isa tittar på barnprogram,är bloss sugen som fan ska passa på å ta mig ett bloss ute på balkongen innan hon tröttnar på tv..Gjorde Orientalisk currykorv idag å ris men det blev inge gott tycker jag SUCK!!!vrf blir det inte som jag vill fööör suck ännu mer....Saknar min älskling såå mkt vill att han ska komma hem..men det är bara å stå ut så enkelt är det ju.

Ska tona håret ikväll oxå OM jag orkar.Sista jobbdagen i morrn sen ska vi på mässa på torsdag sen har jag sem på fredag wiiiieeeeee!!!!

Nu blire inget mer skrivet!!!Tjingeling!!!!!!!!!!

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards