Alla inlägg den 21 november 2011

Av lokatta - 21 november 2011 17:51

Är INTE så himla happy idag har sullat bort en nyckel å det är inte vilken nyckel som helst SUCK!!hoppas hoppas jag hittar den blir galen annars..PLEEEEEAAASSSEEE!!låt mig hitta den.

Alice tittar på byggare Bob å mamma surfar lite.Ska ge henne kvällsmat strax sen ska hon få ta ett bad kan va skönt för henne innan hon lägger sig.Själv får jag leta som en galning efter den där nyckeln.köpte hårtoning idag när jag å mina kollegor va in på Ica får se om jg ska smeta i det idag eller om jag sparar de..

Saknar min älskling önskar han var hemma nu...såå himla tomt utan honom=( hoppas veckan går fort..blir iaf ingen lång vecka på torsdag ska vi ju till Leksand på mässa sen har jag tagit ut semester på fredag ska följa "Naddis" till tandis.Ska ringa frammor sen å fråga om Alice får vara hos henne någon timme medans jag är ut till skönvik.

Idag när jag kom hem var pellets kaminen avstängd gissa om jag lev lite skraj då...den brukar ju inte va avstängd när man kommer hem...hmm!!!nog pratat om det...Nu ska jag gå ut på ballafjongen å blosseliblossa lite då...Pözzzz å kjaaaamizzzz

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards