Alla inlägg den 4 november 2011

Av lokatta - 4 november 2011 10:25

Vad ska jag skriva??vet egentligen inte vad jag ska skriva idag..länge sen jag skrev ngt oxå för den delen ingen ordning alls på mig..kanske inte har hänt så mkt som är värt å skriva om...så säger vi att det är...

Planer inför helgen joo de finns,blir ev bio ikväll med mannen i mitt liv Alice's kusin Elvira å hennes kompis ska isf va barnvakt till Alice...Nadja åkte till pappa redan igår han är ledig idag å tyckte hon kunde få lite lov=).

På söndag ska vi på 40-års kalas i Mariefred=).

Kan berätta att det är sviiin kallt ute men ingen snö konstigt de tycker jag vi är ju ändå inne i November men iof jag är glad så länge jag slipper snön så är det ju....

Ne nu kommer jag inte på ngt mer å skriva för denna gång=)...Må så gott alla ni som smyger in här då och då;o)


Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards