Alla inlägg under oktober 2010

Av lokatta - 18 oktober 2010 11:56

Kallt,blåsigt snart kommer snön *suck* å så är det måndag på alltihop *SUCK*! Saknar min älskling,hoppas av hela mitt hjärta att han kommer hem idag så jag får krypa in i hans famn..men så blir det ju naturligtvis inte han ska nog flyga kors å tvärs över hela landet.Har lunch rast nu,sen time å gå ut i "Baracken".Jobbar denna vecka å en till sen har jag semester,wiiiiieeee!!!=)Hoppas det är fint väder då så man kan vara ute med barnen..Nä nu hinner jag inte skriva mer idag....CIAO!!

Av lokatta - 17 oktober 2010 11:45

Vackert väder men kyligt,har varit ute i förrådet å tittat lite hittade en del intressanta saker som jag tog med in=).För övrigt har jag inga planer inför denna söndag,kanske ta en lååång promenad.Ska väl ta å klä på mig riktigt oxå sitter mysbrallor å en alldeles för stor tröja(mannens).

Igår gjorde vi en utflykt till Dala-Floda å  hälsade på mor hennes sambo Tobbe å morfar=),trevlig eftermiddag=).

Nu står de still i mitt huvud igen *suck*,blir inte mer skrivet idag....PUss

Av lokatta - 15 oktober 2010 14:04

ÄNTLIGEN fredag=)Jippie!!hela familjen blir samlad,me like..har inget inplanerat inför denna helg utan det blir bara en massa mys med la familia=).Usch nu blev jag hungrig oxå,typiskt!!har ju ätit för inte så länge sen ju..hmm!Ikväll ska vi göra hemgjord pizza,mums=)=)...Kommer några snö flingor nu...suck!!Föör tidigt,tycker jag.Asså nu är det så att jag inte kommer på ngt mer å skriva.....=)...ha en 3-vlig fradag=)

Av lokatta - 13 oktober 2010 13:54

Jag har världens underbaraste man...Bengt jag älskar dig av hela mitt hjärta!Är så lycklig över att få vara en del av dig.Tack för två helt fantastiska år,å fler ska det bli.Kan inte tänka mig ett liv utan dig,du har gjort mig till världens lyckligaste.Saknar/längtar efter dig varje stund vi är ifrån varandra.Älskar att ha dig nära känna din värme..Pussar&Kramar

 


 
Av lokatta - 12 oktober 2010 14:50

Sitter på jobbet,har gjort sista rycket för dagen nu fördriver jag bara tiden lite tills klockan ska bli halv 4 så man får gå hem..GÅ HEM!!! inte idag då blir hämtad av svärmor,LYX=).Längtar efter min kärlek,hoppas att han inte blir så sen hem idag vill hinna Umgås innan de är dax å sova....Har funderat LITE på att börja med pulver diet,men frågan är den om man har den disiplinen så man klarar av det..Vill ju ner i vikt trött på att väga för mkt*suck*.Well well nog pratat om det..

dagens käk har jag faktiskt redan funderat ut HA!trodde man inte om mej va,blir fiskgryta får duga...I morrn är det onsdag veckan går nog rätt fort....Nog skrivet!!!Pusselipuss haha

Av lokatta - 10 oktober 2010 09:30

Grått trist kallt så är det söndag,men mitt upp i alltihop så är allt vackert,alla vackra färger som hösten skänker oss=).Har vart vaken sen kvart över sex en liten tjej som väckte oss vid sex men vi gick inte upp förens kvart över..ORKA!!nu har man börjat pigga till lite iaf,har käkat frukost å tvättat å hängt tvätt..Mini sover nu borde inte vi oxå göra det då?!hmm!mannen ligger i soffan å tittar på tv.Står en skål chips bredvid mej här Dill å gräslök,rester sen gårdagens mys..Meen usch nu var dom inte alls lika goda.*bläää*.

Nu tänker jag gå å blossa sen mysa ner mig i soffan med min kärlek...

Av lokatta - 7 oktober 2010 10:55

Pissväder idag,suck!!Skit trevligt å promenera i morse...funderar på å börja åka buss till dagis med Alice,,men samtidigt känns det lite fånigt är ju egentligen inte så långt men en dag som denna hade det varit skönt..Idag kommer min älskling hem,gissa om jag längtar..För er som undrar så sitter jg på jobbet å skriver har lite rast då..börjar bli hungrig oxå  30min kvar tills de är maaat..Ska gö lite nytta innan dess så jag avslutar för idag..Massor med kramar till min underbara familj..

Av lokatta - 6 oktober 2010 14:38

Tierd tierd har jag varit halva dagen idag,men nu känns det lite bättre.Ca 50min kvar sen är det nog för idag,har gjort det jag ska göra så jag passar på å blogga lite.Sk bli spännande å höra hur det har gått för "Lisen" idag då,säkert har det gått jätte bra.Blir snabb mat idag när vi kommer hem,fiskbullar å potatis kanske rå rivna morötter till om det nu finns några morötter.

I morrn kommer min älskling hem lääängtar..ska bli så underbart att få krypa in i hans famn.Hoppas helgen går sakta så vi får njuta av vår lediga tid tillsammans.

Nu blev det stopp i planeten så jg avslutar mitt skrivande här....

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards