Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av lokatta - 5 oktober 2010 20:31

Första jobbdagen avklarad.Den gick bra.Gick bra att få upp flickorna i morse oxå.Vi hann i tid till dagis å fritids trotts att de blev lite strul innan vi gick.En viss Tyson stal Alice vantar så Nadja jagade honom å tog av honom dem.När vi kom ut å skulle ta fram vagnen så upptäckte jag att Alice hade tappat en sko suck in igen å hämtade den..Miljoner kramar till mina underbara flickor som är så duktiga,mamma älskar er  . Fick väl inte världens bästa motagande första dagen på jobbet suck!!,min kollega tappade bort sina nycklar hon visste på ett ungefär vart hon hade varit så vi letade säkert en halv timme efter dem..Efter ett tag går jag å hämtar min jacka för att jag ska ut å röka..Å vad ligger i min ficka???!!jooo nycklarna...hur hamnade dom där..SUCK!vad är detta??!!vad blir här näst???.Är detta början på ett nytt helvete på Kl-skolan??,där vi ska stjäla från varandra å beskylla andra??...suck!!

Huuu va tiden gick fort när vi kom hem från fritids/dagis...Hann inte med ngt alls tycker jag.En liten donna var suuuper trött,hon käkade lite middag sedan va hon trött,somande å vaknade 18:15 ca,fortfarande trött försökte ge henne gröt å smörgås men gick inge vidare hon var bara ledsen å gnuggade sej i ögonen,så jag gick upp å tog på henne pyjamas å gjorde välling..så hon somnade vid sju lill snuttan  .Stor gumman somande runt halv åtta,trött hon med..Tar på kraffterna ¨å gå upp tidigt.Känner sj oxå att det inte kommer att dröja så länge till innan jag går å slutar mina blå.Halv 5 i morrnbitti ringer klockan,skönt å gå upp i tid så man slipper stressa.Får se hur länge Alice sover nu då innan hon vaknar....Tänker på den stackars familj vars hus brann ner i helgen,usch va hemskt!!Knappt man törs gå å lägga sej,dubbel kollar lampor ,spisen..Men kan ju börja brinna i  kylskåp oxå...Ååå jag är hel nojig för sånt här..Tänk om något skulle hända..Åååå!!usch!Känns hemskt å tänka så...Lite är rädd man...

Nu blir det inte mer skrivet här denna tisdag kväll,ska snart ringa till min älskling å säga godnatt,första natten på länge nu som jag sover ensam..saknar honom  .GODNATT!!

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards