Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av lokatta - 4 oktober 2010 11:01

Trött trött trött.Alice vaknade 2-3ggr i natt suck att hon aldrig lär sej å sova på nätterna.Nu sover hon,skulle ju jag med göra var det meningen.men men,kanske lägger mej en stund när jag skrivit klart maten är i ordning så bara att käka när hon vaknar.Men går jag å lägger mig får jag viss ågren för de med,här hemma ser det ut som sju svåra å efter nödår.Borde väl egentligen göra ngt åt det kanske..Men kan någon komma med lite ork å lust då¨?!suck!!!Väntar på att svärmor ska komma,risken är nog att hon ringt tusen tals med ggr å jg inte svarat,har på ngt vis lyckats stänga av hemtel å vet inte hur man får igång den...Ska ut å kolla om jag fått ngn intressant post men de tvivlar jag strakt på...Först ska jag tillverka en blogg åt min man hihi,han ville ha en=)...Tillsvidare säger jag byeee byee

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards