Alla inlägg den 21 september 2013

Av lokatta - 21 september 2013 19:46

Idag har jag varit 2 barns mor i 4-år  tänk att mammas lilla snutta blev 4-år idag VART har åren tagit vägen?!usch det går ruggit fort.Vi har ätit kött och potatis gratäng och tårta så klart farmor kom på besök och grattade sin lilla tös.

Hon fick en del paket som hon blev nöjd med lill skruttan  men hon har knappt haft tid att fira födelsedag hon har busat med sin kompis Majken kul att hon har kompisar.

Nu till något helt annat på torsdag ska jag in till Falun/kirurgen ska göra en gallstens op äntligen!!men jag är skit nervös så är det ju inget att "hymmla" om men det ska nog gå bra eller det SKA gå bra.

Hittade en sååå söööt rockabilly klänning till "Naddis" på en sida på fb som säljer begagnade kläder var bara tvungen å köpa den=)lägger ut foto på den=)

Nu ska jag ta en promenix med Azro mannen i mörkret huuuu!!Måste komma ihåg att plocka fram reflex västarna kommer nog att va mörkt när vi ska iväg på mornarna...

Ha en fin kväll där ute......


Grattis kraaam till mammas födelsedagsbarn  

Kraam till mammas pingla som är hos pappsen  

Pusss å smek till mannen i mitt liv  


Visst är den snygg?! hoppas gumman gillar den..Ska finna ngt liknande till mini oxå sen kan vi åka på rock;)


 

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards