Alla inlägg den 8 september 2013

Av lokatta - 8 september 2013 17:47

Solig och helt underbar söndag på många vis tack min underbara man för en helt fantastisk stund  hoppas på repris snarast *puss*.

Vad har mer hänt idag inte så speciellt mycket då mer än att vi var till Hedemora å hämtade lastbilen passade på att äta där oxå.Lill gumman är ute å leker med sin kompis Majken och mannen städar sin lastbil inte för att jag tyckte den va så skitig då..

Åååå nästa helg då jädrar skulle man vart till Borlänge riktiga godingar som spelar där då*L* ja vi får se är ju en stund kvar dit än.Börjar bli dags nu å ut och rocka lite länge sen fast ändå inte haha.

Känns som att jag inte kommer på något mer att skriva eller joo förresten kan ju berätta att vi var ut på Runn igår med båten  strax över 6 timmar var vi ute och fick EN endaste abborre Hmm!!vi hade den i en lådan med vatten i hopp om att vi skulle få fler sen men icke s nicke så den fick simma hem igen=).

Nu ska jag kika lite på FB sen ut i solen en stund....


Må så gott!!


Puss till min underbara man

Massor med kramar till mina flickor


Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards