Alla inlägg den 3 december 2013

Av lokatta - 3 december 2013 23:17

Länge sen jag skrev I know I know ingen ordning på mig.Har  varit en vecka på Teneriffa Playa del las americas kom hem i söndags vilken  upplevelse för mig och kidsen som aldrig flugit eller varit till ngt varmt land det var hur underbart som helst så det lever man på ett tag nu=),hade ingen som helst hemlängtan när det var dags att ge sig av till flygplatsen hade velat stanna kvar en vecka till för veckan gick ju sååååå fort suck!!!åter igen huur underbart som helst det var som en dröm..=).

Var bara tvungen att skriva om det=)*ivrig* klockan tickar måste i säng får lägga upp foton vid ett annat tillfälle,shitttttttt!!!!!Ernst kom nyss in med en LEVANDE mus huuuuuuu!!!tur att mannen var hemma annars vette f-n kan ta ut en som är död med sop kvast å skyffel men f-n inte en levande han fick slå ihjäl den(hoppas jag inte får ngn mus älskare på mig nu)innan han kastade ut den för den var då inte lätt å fånga å få ut ifrån övervåningen.

Avslutar med å berätta kanske inte borde *ler* meeen jag måste fick en fantastisk stund ikväll   det var sååå underbart kan jag lova...Puss på dig min goding....

Nu får det va nog...tack å god natt 

 

Puss till dej finaste

Kramar till mina prinsessor

 

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards