Alla inlägg den 17 maj 2012

Av lokatta - 17 maj 2012 20:53

Hemma igen efter en natt i stugan blev en olycksdrabbad kväll men mitt i allt så var det mysigt oxå.Va och hämtade mamma sen hon ska sova här i natt  och vara barnvakt åt Alice i morgon när jag ska följa med min love ut och åka lastbil, "naddis" ska hem till pappa i morgon dom har ledigt fårn skolan så hon får sova i morgon och alice ska inte på dagis heller.Jag ska jobba i morgon shit!!va ovant det kommer å bli då när man inte varit där på ett tag men de får gå det med.

Nu är jag suuper sugen på på läsk ska nog gå ner å ta mig ett glas ju mer man dricker dessto törstigare blir man bästa drycken är iskallt vatten.Men just nu har jag ett sug efter dricka tur att vi har det i kylen.

Vet inte vad jag skriva mer...Ha det fint alla ni som smyger in här då och då....


Puss till mannen i mitt liv

Kram till mina små prinsessor

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards