Alla inlägg den 14 maj 2012

Av lokatta - 14 maj 2012 18:51

Har haft ännu en dag uppe i Insjön med utb dagarna där uppe går jätte fort man lär sej en hel del.God mat får vi oxå på hotell Insjön men dom har dålig matsedel tycker jag bara kött å fisk varje dag *suck*!!man vill ju ha lite annat oxå men men ska inte klaga.Här hemma har vi ätit kyckling ris och currysås slappar lite nu medans barnen tittar på barnprogram sedan när jag fått dem i säng ska jag hänga tvätt och sen blir de å plugga terminologi för hela slanten för på onsdag är det prov...På torsdag är de röd dag=) skönt å få en dags ledighet på fredag är de back to work again.

Ingen kärlek har man hemma ikväll heller *snyft*han är nere i Norrköping kommer förmodligen hem onsdag=( går ju ganska fort iof.

Snart time å ge kidsen kvällsmat OM dom nu vill ha någon vi åt ju en ganska sen middag idag.Sj är jag mätt känner inte sug efter något.Drack äppelcidervinäger till maten åå va gott det är ett till sånt glas är det nog möjligt att det blir.

Nähä nu blir det inget mer skrivet idag.....må så gott alla ni som smyger här inne;)


Puss till kärleken där ute på vägen

Kramar till mina underbara flickor

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards