Alla inlägg den 19 maj 2010

Av lokatta - 19 maj 2010 09:51

Sitter på jobbet,har precis kommit in från att ha varit ute på "fältet".Inge sol idag,inte än iaf..men blir säkert regn.Vi s ka å käka sallads lunch om en timme ca jg å mina kollegor,kommunalt bjuder på Fågelsången.

Läste bloggen som jag följer,kan inte annat än skratta..  .Nå väl inge mer prat om det nu.Skönt att halva veckan snart har gått nu,får se om jag å mammi ska på rock på lördag,kanske bara kanske *L*.Vore skoj iaf..NU står det still i mitt huvud denna onsdag så jag tror inte de blir mer skrivet..


Blir lite mer skrivet denna onsdag,inte så  vanligt att jag skriver mer samma dag men kännde mig lite skriv sugen hihi.Har precis hafft en fantastisk stund med min man  .Nu tittar han på tv å jag å jag sitter här..Ska strax gå ut på ballafjongen:).Bifogarbilder från vår lilla renovering *L*.ÄHH!! får juh inte fram bilderna...suck!!e nog för trött å otålig....kanske en annan dag då...


                 

               




Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards