Alla inlägg den 17 maj 2010

Av lokatta - 17 maj 2010 11:00

Ååå vilken underbar dag,idga kan jag faktiskt säga att måndag är en underbar dag hihi.Allt blir mkt lättare när solen skiner när man kliver upp på morgonen.

Läääänge sen jag skrev ngt nu I know..det blir som det blir..hafft fullt upp med annat,eller inte?!.I helgen var det då bröllopp mellan svärmor å hennes Lennart,det var en fantastisk lördag underbart väder,kanon musik å hyffsat god mat.Bruden var JÄTTE fin,tärnorna likaså..Alice's kusiner sov hos oss under helgen det var skoj=)...Dansade som f-n på bröllops festen,det var juh rock'n roll;o),så fattas bara annat...hihi..Våra barn var jätte duktiga hela dagen måste jag säga..puss till er från mamma...Å min älskade make var tjusigast på hela festen i sin kostym,han klär verkligen i de.

Igår hade vi mystund i soffan han å jag;o),en fantastisk sådan..No more detaljer hehe...Nu gå å käka lite mat.....byeeeeeeeeeeeeeee

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards