Alla inlägg den 9 mars 2010

Av lokatta - 9 mars 2010 16:17

Lite trött då,men det är ju som vanligt när man kommer hem från jobbet.Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sej....Har käkat massor med onyttigheter idag på jobbet hehe,semeltårta å polskt fika bröd..hmm!va de inte ngn som brukar klaga på sin vikt..hmmm!jaja...jag rör ju på mig iaf finns ju dom som inte gör det utan bara sitter å mölar i sej en massa.

Idag har Älsklingen varit ut med Alice till bvc Nadja var med oxå...hon fick spruta å så var det vanlig kontroll...Allt var bra.

Känner mig lite små frusen..brr..ska ta en varm dusch strax.....

Hmm!kanske beställa tid hos frissan i slutet av denna mån å färga håret...får se...Ska isf bli ljus..Vågar inte exprimentera sj eftersom jag har två andra färger i..Kan bli missfärgat sen sliter de på håret om man tar flera flaskor bleknings medel...Frissörskorna har ju skonsammare färg.

Tycker om att byta hårfärg,är en kameliont hihi...

vackert väder,börjar nog bli vår nu tror jag..NAdja är ute å leker med Liam å Jouline...Alice å pappsen ligger i sängen...

Näää nu kommer jag inte på ngt mer å skriva idag....



Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards