Alla inlägg den 2 mars 2010

Av lokatta - 2 mars 2010 18:41

Trött trött trööööött thats me=).Skulle somna direkt om jag la mig.Ska ev kolla på en film så det blir inge sov än på ett tag.

Kallt men soligt idag.

Blir så lessen på dom på jobbet,min vik hade tömt mitt skåp på jobbet sedan lagt sakerna i en påse men den fanns väl så klart INTE kvar..bergis kastat dom trodde väl inte att jag skulle komma tebax nå mer..Tjii fick dom.Sen hade "vicken" skrivit sitt namn på mitt stativ,va f-n de är juh mitt..e juh mitt namn som ska stå....nee dom tog förgivet att jag INTE skulle återkomma..*suck*.Kanske är löjlig som hakar upp mig på små saker,men va faaan.Nog pratat om det...

Full fart på mammas lill skrutta pappa håller på å byter om till pyjamas på henne,hon ligger ¨på¨skötbordet å "pratar".

I morrn blir det snö igen sägs det..har fått nog nu...

Känner att jag vill göra ngn förändring med mitt hår,ny färg kanske=),är som en kameliont=)=)...

Nee nu finns det inget mer att skriva föridag....Puss å kram till mina nära å kära=)


Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards