Alla inlägg under juni 2010

Av lokatta - 3 juni 2010 09:57

En ny strålande dag.Har vart med "Naddis" till dagis.Trodde Alice skulle sova lite när vi kom hem,pyttsan.Hon käkade en flaska välling å vilade en stund mn inte mer sen full fart igen.

Älsklingen jobbar,pussar till honom å tack för igår...Du är det underbaraste som finns  .

Står ganska still i mitt huvud idag hehe...Ska leta mej ner till undervåningen å göra lite nytta men först ett bloss=).Ska laga en av "Naddis" älsklings rätter idag,pannkaka  .

Näää...nu får de va nog för idag haha...pussssss

Av lokatta - 2 juni 2010 10:36

Har vart å lämnat stor primadonnan till dagis får några timmar sen.Ååå va fint dom har fått där,känndes lite mysko att gå in i min gammla lägenhet.2 lägenheter nu där jg bott som blivit barnomsorgs verksamhet.

Har tvättat å hängt upp det ute,luktar såå gott om tvätt som får hänga ute en hel dag.Mini ligger å sover,fick en skvätt välling sen somna hon på stubinen.

Borde väl göra lite nytta kanske medans hon sover..hmm!!

Ska gå ut å ta mig ett bloss här nu kommer inte på ngt mer å skriva förtillfället...

Av lokatta - 1 juni 2010 09:04

Första dagen på mammaledigheten.Vaknade runt 7,eller rättare sagt  B2 vaknade då.B1 sov kanske en halv timme längre.Har vi käkat frukost å kidsen är klädda,bara mamma som ska klä på sig sedan ska vi gå ner till Säterdalen en sväng i det strålande vädret.

Sen får man fundilera ut vad man ska laga för käk oxå så det duger åt fröken Nadja.Aaaa min fot har somnat,inge myysit..Ska gå å klä på mig här nu sen ge  Alice mat..

Massor med pussar till min älskade make,tack för igår...

Byeeee

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards