Alla inlägg under augusti 2009

Av lokatta - 20 augusti 2009 23:24

Jag har fått fnatt,fått dille på oskalad potatis först slickar jag på den sen skalar jag den och äter upp den.Känner att jag MÅSTE ha en om dagen.Detta är juh pinsamt juh,sa det till min man oxå men är ju bara du och jag som vet om det sa han..SHIT!!nu vet hela svenska folket om det.Men går nog över efter grav.hehe

I morrn ska jag hämta min gumma,då är det slut på saknaden=).Får jag ha hela min familj samlad tills på söndag då åker min älskade man på jobb igen.

I morrn ska vi åka å köpa present till svärmor ska å gratta henne på lördag,fast hon fyller idag...Tusen grattis kramar till svärmor,vet du inte läser detta då men sänder iväg dom genom atmosfären*L*.Har pratat via tel me henne idag oxå=).

Mannen kom hem en sväng idag åt lite ugnspannkaka å tog en dusch sen åkte han å jobba igen.Sk lossa i Norrköping.

Nu ska jag sova!!KRAM


Av lokatta - 20 augusti 2009 00:05

Såå var lokatta här igen då=).Mitt i natten(som vanligt).Men men,utmärkt tidsfördriv.Dagen har flutit på ganska bra ändå faktiskt,underbart väder.Fikade me en väninna idag å va in till kiosken å hämtade paket,best lite från h&m.

kokade fisk till mina små änglar här ikväll men ingen av dem har ätit av de,bara slickat på de hmm.Har börjat renskriva recept oxå hehe.Jaa man måste ju ha ngt för sig.

Fick veta idag att en av mina bästa vänner fick en son i måndags=).Ååå e såå spännande, villl veta vad som döljer sig innanför min mage:o).Men det är ju inte långt kvar nu,närmar sej med stormsteg*L*.

Nu blir det sänggående..

Kramen

Av lokatta - 18 augusti 2009 19:10

Idag är det exakt 4veckor kvar tills tiden går ut för mig*L*.Hoppas hoppas den kommer lite tidigare lite less på å va gravid nu.Min väninna åkte in igår,hennes tid gick ut i söndags.

Hade skit svårt å sova i natt trots att min make låg bredvid mig.Vaknade stupi ett:o(,jobbigt men ändå så har jag inte kännt mej så trött idag.

Min älskling kom hem idag och käkade med mej vi åt pizza.Var med honom och hämtade kranen oxå,,fick man åka lite lastbil =o).

Vädret har varit upp å ner idag men mest regn i skrivande stund såå skiner då solen=).

Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen,blir nog en del tidsfördriv framför burken.

Just nu saknar jag min älskling=(,fast han nyss varit hemma.Vill krypa in i hans famn å mysa.*Puss på dej där ute på vägarna*.

Undrar om man skulle gå ner och göra en kopp Te..Inte kaffe ikväll=).




Av lokatta - 17 augusti 2009 11:21

Så har söndagsnatten övergått till måndag förmiddag.Vaknade först vid 06:30 sedan en timme senare somnade om till 10:30..såå skööönt!!Får passa på å sova då när man är ensam.Har käkat frukost å gett djuren mat,men bara en kisse har synts till idag:(.Han ligger väl å sover någonstanns men tycker han skulle va hungrig nu men han kanske va in i natt å åt.

Sitter fortfarande i morgonrocken *l*,ska snart "hoppa" in i duschen.

Ska ut till mvc idag på rutin kontroll,först till apoteket.

Strålande vackert väder är det oxå hoppas det håller i sej hela dagen.

Kanske men bara KANSKE så får jag hem min älskade make några timmar..Önskar jag kunde följa med honom,hade jag kunnat om de inte vore för djuren.Gumman kommer juh inte hem förens på fredag.

Neee nu ska jag göra slag i saken och ta en dusch...

Kram

Av lokatta - 16 augusti 2009 23:44

Sitter här i min ensamhet ok!helt ensam är jag ju inte har ju 2 underbara katter å en voffsing.Ingen lust å lägga mig när sängen är tom=(,saknar dej älskling.Visst känner man sej lite små sömning nu klockan e ju trots allt snart midnatt.Ska försöka få in mina kissekatter har man tur så lägger sej ngn av dem bredvid mig å spinner.

Ösregnar ute.Men har man hund så måste man ut i alla väder.

Har fördrivit min tid här ikväll framför burken,bra tidsfördriv får jag lov att säga.Har funnit massor å läsa,lite förvirrande saker kanske men..lägger inte vid mej det.

Nu kom minsta kissen in undrar vart den äldre är då...Han kommer väl in genom kattluckan sen när han tröttnat på att vara ute.

Nähä om man ändå skulle krypa ner i sängen då och bläddra lite i ngn tidning.

Natti!!


Av lokatta - 14 augusti 2009 10:36

Så var det plötsligt helg igen då.Inte för att jag märker ngn större skillnad på dagarna då,blir ju så när man går hemma.Iof då *l* torsdagar då brukar ju min älskade make komma hem och det är ju en höjdpunkt. Fredagar finns det både för och nackdelar med,varanann fredag så åker min dotter till sin pappa och stannar där i en vecka,inte så skoj men är ju viktigt för henne att få vara hos honom oxå.Denna fredag är en sådan fredag:o(.

Vi ska till Falu i helgen i helgen å titta på en vagn..Får se då.

Annars har vi inga planer,bara vara nära varandra och umgås.Blir nog kanske en del utevistelse oxå är ju underbart väder.

Nu ska jag gå och vara trevlig med dottern innan hon försvinner.Maken kom hem igår men blev tvungen att åka iväg på ett jobb idag iaf.Är man gift med en chaufför så är man *L*.Han är den underbaraste mannen som finns, så glad att jag träffat honom.

Nej nu blir det inget mer skrivet idag.KRAM

Av lokatta - 12 augusti 2009 17:50

Blev väckt runt 8:30 i morse av donnan då hade vi enligt henne sovit klart,jg hade mer än gärna vilat ögonen en stund till.Då var det barnprogram som hägrade,enligt mig så finns det få barnprogram som är bra idag,endel är underliga rent utav otäcka,eller är det så att jag är gammal dax?!

Efter att vi ätit frukost å klätt på oss så gick vi till Ica å handlade,gumman fick en glass päronsplitt själv avstod jag.Hem åkte vi buss,j-kla busschaufför då trots att jag plingade i tid så körde han förbi hållplatsen..Grr...

Väl hemma å påsen urplockad tog vi en Promenad med vovven så han fick göra ifrån sej.

Annars har dagen flytit på..vädret är vackert=).

Gjorde Chili corn carne till middag idag *mums* säger jag JÄCK! sa min dotter utan att ens ha smakat på de.Hmm!ja inte e hon då lik sin mamma.

Nu ska jag gå och göra kaffe å sätta mig ute i solen.

Kram



Av lokatta - 11 augusti 2009 22:51

Såå har man påbörjat sitt första inlägg som bloggare på riktigt=).Annars kan jg bara titulera mig som lunar bloggare hehe.

Denna blogg kommer att handla om allt mellan himmel å jord.

Eftersom att jag är ganska trött så är det ganska jobbigt å skriva..

Ska ta mej en shower sen blir de å krypa till kojs

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards