Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av lokatta - 26 augusti 2009 10:54

Regn regn å åter regn det är vad man kan säga om denna dag.Blir inte mkt utevistelse idag.Iof finns inget dåligt väder bara dåliga kläder haha.

Idag fyller en av mina bästa vänner år..Grattis till henne=).

Gumman sitter å tittar på barnprogram sånt visas juh för f-n dygnet runt nästan.Ska försöka hitta på ngt med henne sen kan inte BARA sitta framför teven,inte bra.Städning kanske....NÄÄ!trist juh!!Får bli morgondagens eller fredagens bekymmer hehe.

Hm!undrar va man ska hitta på å laga för mat idag då..Funderar på fisk..får se..

Tänker på min älskling...Så glad över att jag får tillhöra honom,han gör mig så lycklig.Miljontals med pussar skickar jag genom rymden till honom.

Nu ska jag gå ner till min gumma.

KRAM


Klockan är 17:16 när jg skriver några rader till...Är frustrerad..En dotter som inte vill äta de man lagar.Vad göra?..=o)..Nu kom hon å gav mej jordens kram...Blir man glad som mamma...Så sa hon kom ihåg att du är världens bästaste mamma...Blir man juh glad så tårarna kommer juh..

Fortfarande trist väder. Stumpan gick nu hem till sin kompis..Gav hennes mat till hunden men han ville inte heller ha..Gör jag såå vidrig mat?!..hmm...Vet iof NÅGRA maträtter som går hem....

KRAM





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards