Alla inlägg den 3 maj 2014

Av lokatta - 3 maj 2014 15:37

Fin men kylig lördag har inte gjort speciellt mkt idag varit ner i Säterdalen en sväng haft lite fika med oss Alice älskar att leka där nere.Naddis är hos pappa nu så en veckas längtan igen då.

Har inte kännt migg 100 sen jag klev upp i morse är livrädd för att jag håller på och bli sjuk vill inte vill inte men inget å göra åt om de blir så.Rättviks marknad är de i helgen oxå men vi har inte varit dit såå maken blir utan sin ölskade tomatost men vilken tur för honom att det är Hedemora marknad nästa helg så han får sin älskade ost iof den är ju rätt god de måste jag ju hålla med om  .Som vanligt sitter jag med FB uppe hur skulle jag kunna klara mig utan Facebook haha NOT!!typ de enda sätter om man vill få reda på något är ju å logga ut på Facebook inte en j-vel hör ju av sig sjukt!!

F-n jag har sullat bort mitt körkortstillstånd fast kanske lika bra så slipper jag fundera på å ta någon lapp haha jooo jag veeeet det går å fixa ett nytt meeen njaaa vi får se hur det blir med det.Iof vore ju bra å ha en lapp ibland när kidzen ska skjutsas hit å dit men är ju inte gratis precis,jaja vi får se hur det blir.

OJ blev ett långt inlägg detta för ovanlighetens skull hihi.....Åååå längtar ut på rock om ni bara visste va jag längtar ut  å få lyssna på lite go musik å shaka loss till ett skönt rockabilly sound...mmm...me like .

Nu får det va färdig skrivet för idag.....Byeeeeeeeeeee!!!! 

Infogar ett foto från min klädprovardag hahaha

 

 

 

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards