Alla inlägg den 8 september 2012

Av lokatta - 8 september 2012 21:03

Har precis städat klart så nu är man så där lagom varm blir en dusch om en liten stund.Känns så skönt att ha det avklarat men vet ju att renheten inte varar så himla länge men så är det ju när man har djur.

Vi har varit en sväng till Hedemora och Avesta idag var in på en sko affär i Hedemora tänkte försöka hitta ett par skor men det fanns inte några somföll mig i smaken.I Avesta var vi in på Ö&B och handlade lite sen var vi in på Sko kanonen provade ett par skor där meen näää de känndes inte okej skorna måste ju passa till kläderna oxå haha.Blev lite små godis å annat "plock" inne på Pickabo är en kul affär de där vi avslutade vår tripp med att äta vid Rämbostugan det var ett fint ställe=).

Nu håller kärleken på och lägger Alice sen blir det myys på hög nivå se film dricka ngt glas vin och äta chips=).

Vädret har varit vackert men små kyligt märks så väl att hösten är här suck!!lite trist tycker jag.

Nu kommer jag inte på något mer att skriva för denna gång gång....

Kraaaam till mina underbara döttrar

Pussisar till min fantastiska make...

Var rädda om er....

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards