Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av lokatta - 1 augusti 2012 23:41

Har hållt på och städa precis heeela dagen blev klar för ca 1 timme sen.Gör man många pauser så drar det ut på tiden.

Håll i hatten...vi fick besök idag från Värmland en kompis till Bengt å hans tjej va riktigt trevligt=)dom hade varit upp till Rättvik på cruisingen sen va dom på väg nedåt så dom kikade in här=).

Har varit underbart väder bara någon enstaka regn skur.Hoppas på fler soliga dagar=).

Igår tog jag premiär doppet va inte alls så kallt som jag trodde=).

I morrn ska vi å hämta mormor ska följa med darlingen å jobba ska faktiskt bli skönt å få lite egen tid med honom det behöver man som förälder.På fredag kommer mammas snutta hem och på söndag åker vi neråt=)ska på en myys semester blir skoj för små bruttorna ska till skara,liseberg och en tur över till Danmark.

Mormor ska va här och passa katterna och vovven=).HOPPAS vi får fint väder *håller tummar och tår*.

Nu ska jag pyssla med lite andra grejer sen ska jag krypa ner bredvid min älskling i soffan en stund inann det är time å krypa ner i sängen.

Må så gott alla och var rädda om er..

Puss till min älskade make

Kram till mina kära döttrar



Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards