Alla inlägg den 8 mars 2012

Av lokatta - 8 mars 2012 08:31

Som vanligt nu förtiden så är de länge sen jag skrev något vet inte vad som tagit åt mig.

Det snöar ute SUCK!!Vill inte ha mer snö nu vill ha vååår men de sägs att det ska bli varmare till helgen hoppas hoppas.

Sitter och pillar med håret kommer inte på ngt å skriva...faktiskt!! borde ju ha massor å skriva eftersom jag inte skrivit ngt på länge.Ska strax ut på ett jobb huuu gå i detta snö väder vill inte vill inte..men men. MÅSTE=/.

Hmm!!undrar om man ska byta arbetsplats möjligheten finns ju nu faktiskt MEN!!kommer å sakna några personer isf.Vill ta med dom=).Alltså ni ska ju inte tro att de är ngt nytt spännande jobb som jag snackar om nej nej de är precis samma skit bara att det är på ett annat ställe,blir stationerad på ett annat ställe bara...meeen vi får se om jag söker det eller ej förmodligen så blir det inte så för jag vill ha med mig dom som jag kommer å sakna om jag byter plats.

OJ!!nu blev det visst en del skrivet haha.

Klippte Alice igår ojoj hon blev å se lite ut som en kille meen håret blir tjockare om man klipper av det va första gången.

Neee nu kommer jag inte på ngt mer för denna gång skulle tro att folket runt omkring mig blir galen på mitt knattrand epå tangenterna=)...Avslutar me å bara säga att  Lollipop är gaaaalen i stövlar/skor klänningar och väskor=).Hahahahaha!!!Det var alllt för nu....Pözz å byyye byeee.

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards