Direktlänk till inlägg 29 juli 2012

Söndag!

Av lokatta - 29 juli 2012 20:09

Hmmm!!!länge sen jag skrev något joo jag vet...Har inte kommit mig för och skriva något av någon anledning.Hänt en del det har det nog gjort men jag har ingen lust att skriva ALLT.

Va på kalas igår min kusin fyllde 40 och hennes sambo gjorde det i början av Juli så dom slog ihop kalaset,det var trevligt  .Idag har vi varit å hälsat på farmor i det vackra vädret  helt underbar dag har de varit med sol och över 20 grader varmt precis så som det ska vara denna årstid HOPPAS bara att det håller i sig nu vill ju hinna bada lite.

I morgon måndag slipper jag vakna av att klockan ringer slipper kliva upp tidigt vad beror det på då....joo jag har ÄNTLIGEN semester..wiiiieeee!!!!den var efterlängtad kan jag tala om.Hoppas veckorna segar sig fram för vill absolut INTE tillbaka till jobbet vill inte vill inte....

Har ätit grillat ikväll har fortfarande smaken av kött kvar i munnen gott va det iaf.Funderar på ett glas vin...får se...

Tänkte lägga upp några bilder på mammas bebis....och NEJ jag har INTE fått en till knodd eller är inte på väg å ska få någon så färvänta er inga ultra ljud's bilder eller så..för detta är en fyrbent bebis 16mån gammal=)svart å brun å sååå gooosig....

Avslutar skrivandet för idag....

Kram till mina älskade barn

Puss å smek å allt till min älskling



 

 

Här är mattes bebis...Visst är han söt *ler*


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lokatta - 21 augusti 2017 15:23

Tycker sociala medier tar upp alldeles för mkt så de här med å blogga de glöms bort lite grann..tråkigt då jag älskar å skriva. Idag började mina töser skolan igen efter sommaren den ena i 7:an och den andra i 2:an vart tar tiden vägen undrar en fö...

Av lokatta - 5 april 2017 20:44

Ont i benen...suck!!!!! vackert väder men blåsigt meen snart fredag igen de gläds jag åt så sköönt med helg snart påsk och det innebär 4dagars  ledigthet sååå underbart :). Puss å kraaaam ...

Av lokatta - 11 mars 2017 17:02

Haft en underbar dag med nära och kära...underbar musik på folken ikväll men dom får klara sig utan mig ikväll... ...

Av lokatta - 4 mars 2017 18:21


Ibland önskar jag att jag vore en katt få ta dagen som den kommer bo hos en snäll familj som ger mig go mat och massor med kärlek ?. ...

Av lokatta - 12 februari 2017 16:20

Satt mig ner en stund för att skriva några rader blir inte så ofta nuförtiden.Lyssnar på Laleh-Bara få va mig själv tycker det är en bra låt trots att det är "nytt"  . Har varit en strålande dag med sol  .Har dock inte vart ute så mkt i de fina vädre...

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards