Alla inlägg den 10 juli 2011

Av lokatta - 10 juli 2011 12:04

Morrrr!!!hade nyss skrivit ett inlägg men vad tror ni händer jo jag blir urloggad sånt e inte kul när man skrivit en del SUCK!!!.hur som sitter här i nattlinnet mm jo ni läste rätt jag har inte klätt på mig ännu men det är sååå skööönt å luffsa runt i nattlinnet när man är ledig=).Meen måste väl ta å klä på mig strax.Spö regnar ute behövs det har vart varmt ett tag nu....Har vart ute på mini semester ett par dagar har lastat/lossat skrot bilar Österbybruk-Gävle blev en tur till Enköping och Avesta oxå...mysigt å åka lastbil....

Har vart hemma i helgen och grejat lite,målat staket rensat ogräs m.m så lite nytta har vi fått gjort iaf....Ikväll ska jag följa med svärmor och hennes kompis på dans på¨Lilltorpet i Falun det är svärmor's favorit band som spelar Cavallkad=) har ingen aning om vad jag ska ha på mig egentligen spelar det ingen roll det är ju söndagkväll men kan va skoj å klä upp sig lite iaf =)....

Nadja är ute och leker med sin kompis Miranda hon hinner knappt få på sig kläderna och äta frukost förens det bär iväg ut det är kul att hon har kompisar vore värre om hon inte hade några alls.Älsklingen och Alice är nere och byter blöja....

Idag fyller min pappa år grattis kram till honom....

Nähä nu blir det inget mer skrivet idag må så gott där ute....

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards