Alla inlägg under juni 2011

Av lokatta - 10 juni 2011 11:00

Idag är det fredag...fyy f-n va häärligt.Underbart väder=).Jag och mina kollegor har vart ner på stan å kikat på niorna när dom åkte traktor..skol avslutning idag=).Kul å se =). Mina troll är hemma med mormor idag såå idag fick jag ligga längre i sängen wiiiieee!!

Har inget planerat i helgen,är rock i morrn i Hedemora trakten   får se får se..Vid halv ett ska vi å käka i matsalen niornas avslutnings middag dom sparar väl liite rester till oss hihi...matsals tanterna är schyssta som tänker på å bjuda oss=) annars blir vi fan inte bjudna på ngt...

Min love är på väg hem från Mora nu...ska bli nice å få hem honom...Nu blir det inget mer skrivet för denna gång......Tjingeling!!!!!!!!!

Av lokatta - 9 juni 2011 12:47

Idag blev det kort dag jobbade bara till förmimddagen sedan tog jag ut komp resten av dagen.Har hämtat Nadja och Alice.ska på skolavslutning sen Nadjas ska bli så skoj.Solen skiner hoppas det håller i sej sägs ju att det ska bli oväder på eftermiddagen hoppas INTE.Blir mamma,Marion och Nadjas pappa som ska dit=),min kärlek jobbar...Nu ska jag gå å käka lite mat mamma skämmer bort mig å lagar mat=).Sen blir det in i duschen å fixa till sej.Förresten körde lite igår med gick bra enligt mig iaf=) hihihi..måste sluta nu......

Av lokatta - 7 juni 2011 12:00

Idag råder jag alla som är bosatta i Säter att se sig för,se upp!!..blir fara ute på vägarna då lilla Lollo ska ut å övningsköra med körskolan hahaha....Ska bli skiiit kul...Har träffat läraren en gång han verkade väl ok.Meen f-n så nervös jag är då *gulp*.Meen det där fixar sej..ojaaaaa!!idag är jag positiv!!=).MÅSTE å jag SKA fixa den där lappen så enkelt är det....hihihi...Bästa svärmor ska va barnvakt medans jag är ute å sliter på Säters vägar haha...Ikväll kommer mamsen..*längtar*.Hoppas min kärlek kommer hem ikväll oxå är så underbart å ha honom hemma....

Nu blire inget mer skrivet för denna gång..MEN ska försöka å bli bättre på att skriva vet jag vart dålig på det på slutet....HMMMM!!

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards