Alla inlägg den 25 december 2010

Av lokatta - 25 december 2010 15:11

Har haft en trevlig å stämmningsful(till slut) julafton med nära å kära=),god mat och tindrande barn ögon när Kalle anka var slut och tomten äntligen kom.Hade röd klänning å svarta högklackade skor å svarta strumpbyxor på mej å så lite smink hihi.Nadja hade röd klänning med paljetter på och vita strumpbyxor,Alice hade en lila klänning med mönster och matchande strumpbyxor,kul att klä upp småttingarna..Iof Nadja är det ju lite svårt å bestämma kläder till eftersom hon har en egen vilja.

Fick pussa min älskling under missteln oxå fast den var gjord i papper.

Idag ska vi inte göra så himla mkt ska se en film ikväll nyaste Bäck filmen,Nadja ska till pappa ikväll ska stanna där tills i morgon kväll...Jag my love och Alice ska åka till Kristinehamn i morgon så ska vi hämta Nadja när vi kommer hem....

Inte mkt kvar av detta år nu,next year blir det hårt hehe,ska FÖRSÖKA bli av med allt överflödigt fett har jag bestämt mej för...

Tror min kärlek är lite putt på mig för att jag sitter här nu,Naddis tittar på film Isa somnade i bilen när vi var å handlade å sover här..töttis liten stumpa=).

Nää nu får jag ge mej med detta,ha en fortsatt trevlig juldag.....KRAM  

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards