Alla inlägg under april 2010

Av lokatta - 9 april 2010 12:13

Detta blir ett kort inlägg ngn som skrikr på mig snart att hon e färdig på "muggen",fääääärdig!!Tidig hemgång idag sköönt behöver man ibland.Ska göra lite käk strax körv pommes frites.Nadja ska till pappsi om några tim.Alice sover mannen har precis duschat klart.Blir inte mer skrivet nu...ciao!!!

Av lokatta - 5 april 2010 11:47

Blir några rader idag med då..Mannen har åkt iväg å kört ett lass kommer hem ikväll.Alice ligger på golvet hon har tagit sej ur gymet.Nadja är nere vet inte vad hon gör,tyst är det iaf kanske ngt fuffens..nee dåå..Jag ska gå ner å hämta tvätt å hänga den,sen klä på mig sen får vi se vad som händer.

Av lokatta - 4 april 2010 10:27

Ännu en strålande dag har anlänt till Filargatan=),underbart att våren är på G=).Ska ev åka till Österby idag å hälsa på lite..va juh ett tag sen då,men har man å göra så har man..Nu kom B1 å ställde sej bredvid mamma en sväng B2 ligger i sitt gym mannen är ner vet inte vad han pysslar med.

I morrn är sista dagen med godis å onyttigheter sen är de sträng diet vatten å bröd å sallad som gäller...HAHA!!försenat april skämt älllä??!!!!=)näää meen måste gö ngt åt figuren mår inte bra till 100 av å se ut som jag gör nu...

Nu ska jag stänga av computern å va social med familjen ist.....Tjingeling=)


Av lokatta - 3 april 2010 18:01

Läääänge sen jg skrev ngt nu...Mitt väääälldigt krävande jobb tar all min tid..hahaha va jag ljuger.Strålande vår väder idag iaf,vårkänslorna kommer smygandes;o) helt underbart.Vi var till Värmland en sväng igår å hälsade på svärmor å svärfar å deras respektive ().Kom hem SENT så kidsen sov i bilen,gick bra det med.

Mannen ligger å sover med Alice..Nadja springer runt här å grejar med allt möjligt..snat "bompa" dax för henne.Sj ska jag hänga tvätt...

Tjingeling!!!!

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards