Alla inlägg under februari 2010

Av lokatta - 15 februari 2010 12:56

Känner mig olustig till allt idag,trots det fina vädret.Finns massor med saker å göra men ingen lust alls.Vet inte vad det beror på men man har väl sina dagar.Ändå får man dagarna å gå på ngt underligt vis,mkt tidsförsdriv vid burken oxå..

Alice sover,hon vakna till nyss men somande om igen.Ska fundera ut ngn mat oxå *suck* å dubbel suck står som vanligt still i min planet..

Får hem min man ikväll iaf=),ngt positivt.Om han inte blir för sen så ska vi ta en promenix sen ett skönt bad när tösen lagt sej.Mysigt å få lite tid för varandra=).Tror det är ngn som börjar vakna nere i vagnen bäst å gå ner till henne nu hon kanske är hungrig ska nog ge henne lite majs/potatis nu..Sen ska jag öppna frysen å klia mig lite i huvet få se om jag kommer på ngt å käka...

Av lokatta - 11 februari 2010 10:21

Ännu en dag har vaknat till liv,underbart väder.Har käkat frukost ska väl masa mig in i duschen så småningom.Sen får vi se vad vi ska ta oss till med för att få denna dag å gå.Ut i det fina vädret kanske.Ska gå in på rottweiler klubbens sida å få iväg ett mail till en fam med en omplacerings hund,min man vill ha hund.Få se om jag kan få till ngt.

Lill donnan sover i sitt gym..Söötisen=)..Naddis är hos pappa,dom skulle åka till Aqua nova å bada med farmor å faster Anna..Kakka nova*S*.

Ska förska

skriva ett mail här nu till en uppfödare sen ska jag gå ut på "ballafjongen" en sväg.

Av lokatta - 10 februari 2010 11:23

Så har vi kommit till veckans mitt.Har väl inga större planer inför denna dag,mer än å hämta Nadja å invänta min älskling förstås  ,han kommer hem tidigare idag ska bli mysigt.Nadja ska till pappa idag:(,blir det tomt här igen då utan mammas envisa lilla skrutta.Men vem kan hon ha ärvt sin envishet ifrån..hehe kan det va från mamsen tro hihi..Men hon är allt bra lik sin yngsta faster i sättet oxå....

Nu har min man ev en chaffis på g iaf,hoppas det är ngt å ha hehe...

Ska ge piserskan lite mat här starx...

Av lokatta - 9 februari 2010 10:12

Länge sen jag skrev ngt..I know I know..Har inte hänt så mkt sen jag skrev sist.Nu har vi hafft magsjuka hela högen,inte alice då som tur är.

Nu sitter jag här å funderar om jag ska gö ett ryck å städa lite..men drar mig in i det längsta..Inge kul å städa juh..

Dagens mat blir iaf rotmos å köttkorv...Gött=).

Hmm man kanske skulle gå å ta en dusch å klä på sej.Sen får vi se vad som händer å fötter *L*.




Av lokatta - 4 februari 2010 11:31

Jag ser det snöar jag ser det snöar det var väl roligt hurraaaaa...NEEEEJ!!jag har fått nog nu faktiskt..vet förut klagade jag på när det inte kom ngn snö,men nu har jag fått nog.Ok..får va snö på vasaloppet men sen ska det väck.

Fick hem Nadja idag med feber,hon ska vara hos mig till Onsdag kväll.Ikväll kommer min man hem ska bli underbart...

Ska ut å kolla posten här nu å planera ngn mat..suck ständigt denna mat..

Ska ner å stänga av teven för nadja oxå nu har hon kollat tillräckligt på bolibompa...


Av lokatta - 3 februari 2010 19:40

Sitter här en liten stund...Fick en släng av magsjuka i natt..Men nu är det bättre..Har inte gjort så mycket idag mest vilat å tagit hand om Alice.Blir nog tidig säng gång här ikväll.Lägger nog mig samtidigt som Alice skönt å komma i säng i tid ibland.Ska gå och göra oss iordning för kvällen nu.

Av lokatta - 2 februari 2010 19:12

Ännu en dag har nått sin ände.Har för en timme sedan kommit in från en promenix,gick me Cissi å hennes dotter fanny. Nadja är hos pappa nu,tomt när hon åkte.Har städat lite idag,Nadja plockade ihop på sitt rum sj för ovanlighetens skull åt upp all mat gjorde hon oxå så hon har vart riktigt duktig.

Sitter man här i sin ensamhet å längtar..Alice ligger i sitt gym "pratar".Ska göra mat åt henne om ett tag sen lägga henne.

Vad jag sj ska fördriva övrig tid med vet jag icke,blir väl å sitta vid computern lite.

Å inge andra avenyn blir det heller ikväll dom har bytt dag till onsdag har jg hört sägas.Sugen på att ta ett bad men nej det får vara.Nu ska jag ut på "ballafjongen" en vända.....AdIoS

Av lokatta - 1 februari 2010 11:29

Nu är det bara en månad kvar tills jag ska börja jobba igen.Känns skönt men lite trist oxå.Ska bli underbart att få ha sin make hemma varje dag i 3 månaders tid.  .Hoppas stämmningen är bättre på jobbet nu.Pratade med min chef i fredags hon skulle skicka hem ngt papper jag skulle fylla i om vart jag kunde tänka mig å jobba,kanske man får dom ställen man vill ha.


Helgen har varit underbar.Fick en överraskning av min make i lördags,en skön sådan oxå.Han är fantastisk  .Går inte in ngt närmare på det nu.har en tjurig donna som ligger i sitt gym ska ta hand om henne strax.Sen har jag en liten Nadja som ligger å sover i min säng,hennes far är å beskitar sin mors bil å då kunde tyd inte hon vara med då.......Blev ett avbrott i skrivandet här.Nadjas pappa kom.Hon får vara kvar här tills i morgon så hon får vila upp sej.Hoppas hon inte har magsjuka bara,ska ta tempen på henne sen.

Saknar mig älskling!han är den underbaraste som finns.Hoppas veckan går fort så vi får vara i varandras armar igen.Igår kväll när han kom hem från hockey träningen så drack vi lite te sedan gick vi upp å la oss,myste i varandras armar..alice låg i sin säng..

Nu ska jag gå ner till min lill snutta å ta tempen på henne...Hoppas att det inte är ngt allvarligt..

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards